تهران، ساختمان پانامال

خیابان آزادی

شنبه تا چهارشنبه 9:00 - 17:00

تفاوت بین بیمارستان دولتی و خصوصی چیست؟

یک بیمارستان بسته به نحوه اداره آن می‌تواند یک موسسه دولتی یا خصوصی باشد. اگر می‌خواهید در یک مرکز مراقبت‌های بهداشتی کار کنید و سعی می‌کنید بین هر یک از بیمارستان‌هایی که می‌توانید درخواست دهید تفاوت قائل شوید، مهم است بدانید که چگونه استانداردها و تنظیمات مراقبت می‌تواند بر اساس نحوه مدیریت این مرکز و نحوه آن متفاوت باشد. کنترل می شود. هنگامی که بتوانید مزایا و معایب کار در هر یک از بیمارستان‌ها را شناسایی کنید، برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می‌خواهید توسط یک سازمان تحت کنترل خصوصی یا دولتی استخدام شوید، مجهز خواهید شد. در این مطلب درباره تفاوت بین بیمارستان دولتی و خصوصی صحبت می‌کنیم.

بیمارستان دولتی و خصوصی

نحوه عملکرد بیمارستان‌هایی که به صورت عمومی اداره می‌شوند

هر بیمارستانی که گفته می‌شود به صورت عمومی اداره می‌شود، به طور کامل توسط دولت تأمین می‌شود و صرفاً از پولی که از مالیات دهندگان برای تأمین بودجه طرح‌های مراقبت‌های بهداشتی جمع آوری می‌شود، کار می‌کند. از آنجایی که هزینه تجهیزات، حقوق، ساخت تسهیلات جدید و نسخه‌ها از بودجه تعیین شده توسط دولت محلی پرداخت می‌شود، مدیران هزینه‌ها را حفظ کرده و مجموعه محدودی از خدمات را ارائه می دهند. از آنجایی که هزینه‌ها در بیمارستان‌های دولتی کمتر است، بهترین گزینه برای کسانی است که بیمه محدودکننده دارند یا ثروتمند نیستند و قادر به پرداخت هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی خود از جیب نیستند.

نحوه عملکرد بیمارستان‌هایی که به صورت خصوصی اداره می‌شوند

بیمارستان‌های خصوصی توسط مالکی که معمولاً یک گروه یا یک فرد است، تأمین مالی و اداره می‌شوند. مالک این تسهیلات مسئول تنظیم بودجه، مدیریت امور مالی و اطمینان از رعایت قوانین سختگیرانه شهرداری، قوانین ایالتی و مقررات فدرال خواهد بود. مالک همچنین کارمندان را استخدام می کند، با پزشکان قرارداد می نویسد، تجهیزات را خریداری می کند، در تعمیر و نگهداری سرمایه گذاری می کند و خدمات ارائه شده را کنترل می‌کند. بیمارستان‌های خصوصی ترجیح داده می‌شوند زیرا از نظر بودجه محدود نیستند و به دلیل خدمات با کیفیتی که در آن بیماران مراقبت و توجه فردی دریافت می‌کنند، شناخته شده اند. بیماران همچنین مجبور نیستند مدت طولانی منتظر ویزیت بمانند زیرا تعداد بیماران به ازای هر پزشک کم است. هزینه خدمات در این تنظیمات بسیار بیشتر است و بیماران مرفه تری را جذب می‌کند. همچنین منسوجات بیمارستانی در بیمارستان خصوصی مجهز تر و بهتر می‌باشند.

برای کار کدام محیط بهتر است؟

هنگامی که می‌خواهید تصمیم بگیرید شغل خود را از کجا شروع کنید، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. قبل از اینکه بین یک مرکز دولتی یا خصوصی انتخاب کنید، باید اولویت‌های خود و آنچه را که بیشترین ارزش را دارید در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید به جمعیت خاصی از جامعه که نیاز به مراقبت با کیفیت دارند کمک کنید، ممکن است بخواهید در یک مرکز عمومی بمانید که نمی‌تواند خدمات به هیچ بیمار را رد کند. با این حال، اگر محیط کاری کوچک‌تری را ترجیح می‌دهید که در آن انتظار می‌رود خدمات عالی را در یک محیط مجلل ارائه دهید، مؤسسات دولتی ایده‌آل هستند. هنگامی که در مسیر فارغ التحصیلی هستید، انتخاب نوع سیستم بهداشتی که می خواهید در آن استخدام شوید، می تواند ترسناک باشد. شما باید تقاضا و حقوق بالقوه برای متخصصان را در هر محیط بررسی کنید و سپس می توانید انتخاب کنید که آیا یک بیمارستان دولتی یا خصوصی محیط کاری مناسب برای شما است.

نحوه کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *