تهران، ساختمان پانامال

خیابان آزادی

شنبه تا چهارشنبه 9:00 - 17:00

لوازم مصرفی بیمارستانی

بیمارستان به عنوان خانه ی دوم پرستاران و پرسنل شناخته می‌شود، به همین علت بیمارستان نیاز به وسایل کاربردی برای هدیه دادن سلامتی دوباره به بیماران دارد که برای رفاه حال آنها تهیه شده است. دراین مطلب میخواهیم درباره ی لوازم مصرفی بیمارستانی و نکاتی که باید توجه کرد، اشاره کنیم.

همه چیز درباره لوازم مصرفی بیمارستانی

لوازم مصرفی بیمارستانی از جمله پر مصرف ترین تجهیزات بیمارستانی هستند که باید زود به زود خریداری و تامین شوند. خرید از یک نمایندگی مجاز می تواند کیفیت خرید شما را تضمین کند. لوازم مصرفی بیمارستانی  لوازمی هستند که حداقل روزانه باید تعویض شوند و نیاز بیمارستان ها به این لوازم ضروری است.  یکی از وسایل ابتدایی و پرمصرف بیمارستانی، تخت‌های بیمارستانی میباشند که باید دائما تعویض و استریل شوند، هرچه میزان تخت‌های بیمارستانی بیشتر باشد کیفیت بیمارستان بهتر میباشد. همچنین ملحفه بیمارستانی و لباس  بیمار(شان بیمار ) یکبارمصرف باشد.

لوازم مصرفی

 

 لوازم یکبارمصرف بیمارستانی

لوازم مصرفی و یکبارمصرف پزشکی از جمله لوازمی هستند که در همه مراکز درمانی کابرد دارند. بسته به نوع درمان از هریک از این ابزار و ولوازم استفاده ی ویژه ای میشود. لوازم یکبار مصرف لوازمی هستند که برای یکبار استفاده تولید و طراحی میشوند. در نتیجه استفاده مجدد ازاین لوازم میتواند خطر جدی ای برای بیمار ایجاد کند. معمولا جنس لوازم یکبار مصرف بیمارستانی پلاستیک میباشد. همچنین روزمره ترین لوازم یکبارمصرف بیمارستانی، ماسک ها می باشند که در انواع مختلفی تهیه و تولید میشوند. چون بیمارستان منبع آلودگی و ویروس می باشد تمامی وسایل یکبارمصرف می باشد تا مانع از انتقال ویروس شود.                                                                                                                                                                                                                                                                       یکی دیگر از لوازم مصرفی بیمارستانی پدهای الکلی هستند که علاوه بر تزریقات، باید دائم برای استریل کردن استفاده شود که در جعبه های صدتایی در اتاق های بیمارستانی موجود میباشد. همچنین آنژیوکت در بیمارستان برای مصرف بیماران رایج است ولی بدون چسب امکان پذیر نیست زیرا چسب آنژیوکت باعث ثابت ماندن آنژیوکت میشود، همچنین پوشش دهی بالای آن مانع از ورود میکروب و خونابه به پوست بیمار میشود.

انواع محصولات موجود در لوازم مصرفی بیمارستانی

لوازم مصرفی بیمارستانی دارای طیف متنوعی از محصولات میباشد. از جمله مواردی که در این گروه قرار میگرد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وسایل تزریقات
  • وسایل پانسمان
  • انواع دستکش ها
  • تست های بارداری
  • تست های اعتیاد
  • انواع سوند
  • ژل سونوگرافی
  • انواع فشارسنج
  • و….

هر یک از وسایلی که در دسته‌بندی لوازم مصرفی بیمارستانی  قرار می‌گیرند، باید از کیفیت و استانداردهای لازم تولید برخوردار باشند. اگر بنا به استفاده از محصولی بی‌کیفیت داشته باشید، احتمال دارد که به سلامتی‌تان لطماتی وارد کنید یا نتایجی که باید و شاید از استفاده از بعضی محصولات دریافت نکنید. کیفیت محصولات و کالاهای بیمارستانی بسیار مهم است و به راحتی نباید آن را نادیده گرفت.

g,hcl d;fhv lwvt

 

 

برای خرید لوازم مصرفی بیمارستانی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

بهتر است برای خرید لوازم بیمارستانی  مختلف به نکاتی که در ادامه مطرح می‌شود، دقت کافی به خرج بدهید. داشتن پیش‌زمینه‌ای درباره ویژگی‌های مناسبلوازم بیمارستانی می‌تواند به شما در خرید بهتر و تصمیم‌گیری‌های صحیح‌تر کمک کند. حال میخواهیم به چند نکته درباره ی خرید لوازم مصرفی بیمارستانی اشاره کنیم:

    1. قیمت : در خرید لوازم مصرفی  بیمارستانی به تعداد و قیمت‌ها دقت کنید. بیشتر لوازم مصرفی در بسته‌بندی‌های چندعددی تولید و توزیع می‌شوند. مثلا بسته‌ای ۱۰۰ عددی از دستکش یا بسته‌ای ۵ عددی از ماسک در بازار به فروش می‌رسد. این در حالی است که فروش تک محصولات مختلف هم وجود دارد. حال اگر شما، اقدام به خرید بسته‌ای چندعددی کنید، هزینه‌ای که نسبت به خرید چند عدد از محصول به صورت جداجدا می‌پردازید، بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.  نکته بعدی که باید درباره قیمت و هزینه‌ها بدانید، این است که کیفیت در خرید لوازم مصرفی اهمیت زیادی دارد. پس به برندی که می‌خرید، دقت کنید. گاهی‌اوقات، هزینه بیشتری بابت محصولی می‌پردازید اما در مقابل، کیفیت بهتری هم دریافت خواهید کرد. پس معمولا به سراغ خرید برندهای شناخته‌شده بازار بروید و حتی اگر نیاز است تا مقداری مبلغ بیشتری هزینه کنید، این کار را انجام بدهید.
    2. برند : یکی از نکات مهمی که باید در خرید لوازم مصرفی بیمارستانی در نظر بگیرید، برند است.  خرید از میان برندهای معروف خیالتان  را تا حد زیادی بابت کیفیت راحت می‌کند. البته شهرت، تنها دلیل کافی برای باکیفیت و خوب‌بودن یک محصول نیست. اما ماجرا از این قرار است که برندهای معروف معمولا زیر ذره‌بین تعداد بیشتری از افراد هستند. شاید این موضوع بتواند دلیلی بر نظارت‌های بیشتر کیفی روی محصولاتشان باشد. یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید به واسطه آن، برندهای بهتر را کشف کنید، خریدکردن از فروشگاه‌های معتبر است.  برندهای باسابقه  گزینه‌های خوبی هستند. چون برندی که سال‌ها مشغول به فعالیت بوده، به‌طور یقین دارای مزایای رقابتی قابل‌ توجهی است که آن را سر پا نگه داشته‌اند. پس در انتخاب برندها با سابقه، شهرت و اعتبار فروشگاه دقت داشته باشید.
    3. توجه به استاندارد های محصول : هر محصول باکیفیتی دارای استانداردها و مجوزهای رسمی از ارگان‌های بهداشتی و پزشکی است. روی بسته‌بندی محصولات را مطالعه نمایید و ببینید که دارای نشان‌های رسمی هستند یا خیر. برای مثال، بسیاری از لوازم بیمارستانی  نظیر ماسک‌ها یا وسایلی از این قبیل، قابلیت تولید غیراستاندارد هم دارند. در این صورت، بسیار ممکن است که از نظر کیفی مناسب استفاده نباشند. سعی کنید که محصولات را به‌دقت از نقطه‌نظر استاندارد بودن بررسی کنید و از خرید جنس‌های تقلبی و محصولاتی که کیفیت‌سنجی دقیقی برای‌شان صورت نگرفته، به طور جدی بپرهیزید. اگر هم قصد خرید محصولات و لوازم بیمارستانی از فروشگاه‌های اینترنتی دارید، حتما وجود استانداردها را در تصاویری که از محصولات به نمایش گذاشته می‌شود، بررسی کنید. در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، تصاویری دقیق از محصولات قرار داده می‌شود و معمولا ویژگی‌هایی نظیر استانداردهای کیفی هم در بخش معرفی محصول برای آنها قید می‌گردد.
    4. بسته بندی محصولات : به بسته‌بندی محصولات و لوازم مصرفی بیمارستانی  مختلف هم دقت کنید. بسیاری از وسایلی که از این دسته از محصولات خریداری می‌شوند، باید در بسته‌بندی استریل و استاندارد قرار داشته باشند. پس در خرید کالاها حتما به بسته‌بندی هم دقت کنید. بسته‌بندی مناسب می‌تواند مصرف محصولات را هم برای‌تان ساده‌تر کند. مثلا گاهی ‌اوقات، بعضی از کالاها بعد از مصرف، مجددا داخل بسته اولیه‌شان قرار می‌گیرند. پس مهم است که بسته‌بندی راحت و استاندارد داشته باشد. ضمن اینکه وقتی محصولی در بسته‌بندی درست و شکیلی قرار دارد، تاحدی نشان می‌دهد که از کیفیت خوبی برخوردار است و برند روی رضایت مشتریان کار کرده است.شاید چنین نکته ای آنقدر مهم بنظر نیاید ولی اهمیت به سزایی در انتخاب کالای مصرفی خوب دارد.

لوازم مصرفی بیمارستانی را باید با دقت انتخاب کنید. اگر محصول خوبی انتخاب نکنید ممکن است فرآیند درمان با مشکل مواجه شود. خرید درست ساده‌ترین محصولات هم می‌تواند رفاه بیشتری برایتان به همراه داشته باشد و در ایجاد صرفه‌جویی در هزینه‌های گوناگون به شما کمک کند.

 

 مزایای خرید لوازم مصرفی از فروشگاه های آنلاین

  • قیمت مقرون به صرفه به دلیل کالای واسطه
  • امکان مقایسه برندهای مختلف با یکدیگر
  • خرید آسان
  • دریافت سفارش در کمترین زمان

 تجهیزات پرمصرف بیمارستانی

به طور کلی تجهیزاتی که می‌توانند به صورت روزانه و در دفعات متعددی مورد استفاده قرار بگیرند و از نظر کنترل بیماری حائز اهمیت هستند را می‌توان به عنوان تجهیزات بیمارستانی پرمصرف شناسایی کرد. این وسایل پرمصرف با آگاه نمودن بیمار از وضعیتی که دارد، وی را از مصرف دارو و یا غذا و حتی رفتارهای خاص منع می‌کنند که در این صورت بیمار می‌تواند علائم بیماری خود را با رعایت دستورالعمل‎‌های ارائه شده از سوی پزشک و چکاپ روزانه‌‎ی خود کاهش داده و سلامت خود را در وضعیت بهتری قرار دهد. از جمله وسایل بیمارستانی بسیار پرمصرف می‌توان به انواع فشارسنج‌‎ها و دستگاه‌های اندازه‌گیری قند خون، گوشی‎‌های پزشکی و … اشاره نمود؛ که همه‎‌ی این موارد در بیماری‎‌های خاصی چون دیابت، فشار خون بالا و …. از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیاز است مراکز پزشکی و خود بیماران به خرید محصولات باکیفیت این تجهیزات بیمارستانی بپردازند.

لوازم مصرفی بیمارستان

 

 

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *