تهران، ساختمان پانامال

خیابان آزادی

شنبه تا چهارشنبه 9:00 - 17:00

تجهیزات ضروری و مبلمان ضروری در بیمارستان‌ها

یک بیمارستان باید برای هر نوع احتمالی که ممکن است به درب آن برسد، آماده نگه داشته شود. این امر می‌تواند با تجهیز بیمارستان به تجهیزات پزشکی و مبلمان پزشکی مناسب برای رسیدگی و مدیریت هر نوع بیمار در مواقع اضطراری به طور موثر انجام شود. یک بیمارستان مجهز برای ارائه مراقبت و درمان بهینه به بیماران ضروری است. برای هر بیمار برای دریافت درمان جامع در بیمارستان، این مرکز باید مجموعه استانداردی از مبلمان وتجهیزات و منسوجات بیمارستانی فعال و همیشه آماده داشته باشد. بسته به نیاز و تراکم بیمار، تجهیزات پزشکی را می‌توان به صورت نوسازی یا نو تهیه کرد. با این حال، مدیریت باید اطمینان حاصل کند که تجهیزات از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تمام استانداردهای استفاده ایمن برای مراقبت از بیمار را پاس کرده اند. تجهیزات و مبلمان مهمی که هر بیمارستان باید تهیه کند عبارتند از:

برانکاردهای بیمارستانی

حمل و نقل بیمار در داخل بیمارستان به ویژه در هنگام برخورد با شرایط اضطراری از اهمیت بالایی برخوردار است. برانکارد مهمترین و مفیدترین وسیله ای است که هر بیمارستانی باید در اختیار داشته باشد. برانکارد وسیله ای ایده آل برای جابجایی و خروج ایمن و ایمن بیماران در طول مراقبت از آنها است. بنابراین، برای هر بیمارستانی نهایت نیاز است.

برانکارد بیمارستانی

دفیبریلاتورها

به گفته سازندگان مبلمان بیمارستانی، دفیبریلاتورها به طور کلی در موقعی‌های تهدید کننده زندگی مانند تاکی کاردی یا آریتمی‌های قلبی استفاده می‌شوند. دفیبریلاتورها به بازیابی ریتم طبیعی قلب کمک می‌کنند که برای بدن انسان بسیار حیاتی است. دفیبریلاتور ضروری ترین تجهیزاتی است که هر بیمارستان صرف نظر از اندازه آن باید به عنوان پشتیبان نگهداری کند.

دستگاه بیهوشی

دستگاه بیهوشی برای ارائه و نگهداری مداوم و دقیق گازهای پزشکی طراحی شده است که به حفظ سطح مناسب بیهوشی در بیمار در اتاق عمل کمک می‌کند. ابزارها یا ماشین‌های بیهوشی مدرن متفاوت هستند ابزارهایی مانند واحد ساکشن، ونتیلاتور و قطعه ای از دستگاه نظارت بر بیمار که می‌تواند توسط پزشک در مواقع اضطراری استفاده شود.

مانیتورهای بیمار

دستگاه‌های ضدعفونی کننده بیمارستان ها انواع حیات میکروبی مانند باکتری‌ها، قارچ‌ها، هاگ‌ها، ویروس‌ها و بسیاری دیگر از موجودات میکروبی را که ممکن است در ابزار جراحی یا هر ابزار پزشکی دیگر وجود داشته باشند، از بین می‌برند. اتوکلاو با استفاده از بخار اشباع شده با فشار بالا برای دوره های کوتاه تری به استریل کردن تجهیزات و همچنین لوازم کمک می‌کند. تجهیزات اضافی که باید داشته باشند.

تجهیزات مهم دیگری که هر بیمارستان باید داشته باشد عبارتند از:

دستگاه ECG/EKG

دستگاه EKG یا الکتروکاردیوگرام به ثبت پالس‌های الکتریکی ساطع شده از قلب در یک زمان خاص کمک می‌کند. این به پزشکان اجازه می‌دهد تا ریتم قلب را کنترل کرده و در صورت وجود ناهنجاری‌ها را شناسایی کنند.

جداول جراحی

میز جراحی برای هر بیمارستانی بسیار ضروری است. این جدول برای روش‌های جراحی، آماده سازی بیمار و بهبودی بسیار ضروری است.

گرم کن مایعات و پتو

اگر دمای بدن در زمان جراحی حفظ نشود، می‌تواند عوارض جدی پس از جراحی مانند بستری طولانی مدت، هیپوترمی حین عمل، افزایش دوره نقاهت و افزایش خطر عفونت را به همراه داشته باشد. به همین دلیل، گرم کننده‌های مایع و گرم کننده های پتویی برای هر بیمارستان ضروری است.

واحدهای جراحی الکتریکی

واحد الکتروسرجری در حین جراحی برای انعقاد، برش یا تغییر بافت‌ها به منظور محدود کردن جریان خون به یک منطقه خاص برای افزایش دید منطقه در زمان جراحی استفاده می‌شود. این نوع تجهیزات برای به حداقل رساندن و سوزاندن از دست دادن خون در زمان جراحی ضروری است.

چراغ‌های جراحی

چراغ‌های جراحی در بیمارستان اهمیت زیادی دارند. آنها بخش مهمی از هر نوع تنظیم جراحی هستند. این کار نور کافی را برای جراحان فراهم می‌کند.

چراغ جراحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *