تهران، ساختمان پانامال

خیابان آزادی

شنبه تا چهارشنبه 9:00 - 17:00

بهترین مواد استفاده شده در حوله بیمارستانی

حوله‌‌‌‌‌های حمام بیمارستانی نرم و باکیفیت می‌توانند حمام شما را به یک آبگرم پنج ستاره تبدیل کنند. اما یافتن بهترین بسته حوله بیمارستانی همیشه کار آسانی نیست. با تعداد زیادی مواد و گزینه‌های اندازه در بازار، طبیعی است که احساس غرق شدن و گم شدن کنید. وقتی صحبت از انتخاب بین انواع حوله می‌شود، معمولاً مهم ترین عامل جذب آن است. به همین دلیل است که انتخاب بهترین مواد حوله بسیار مهم است. به عنوان مثال، پنبه و ابریشم مصنوعی جذب کننده ترین پارچه‌ها هستند. اگر نرمی در اولویت است، حوله‌های حمام ساخته شده از بامبو را در نظر بگیرید. حوله‌های نخی میکروفیبر و بافت تخت برای مسافران و کسانی که به دنبال گزینه‌ای سبک و جمع‌وجور هستند، بهترین هستند. اگر تا به حال به این فکر کرده‌اید که «بهترین حوله‌ها برای خرید کدامند» یا «حوله‌ها از چه چیزی ساخته شده‌اند»، به خواندن یک راهنمای مفید در مورد پارچه‌ها و اندازه‌های حوله حمام ادامه دهید.

بهترین مواد در حوله بیمارستانی

حوله‌ها دارای پارچه‌های مختلفی هستند که بیشتر ویژگی‌های آنها را مشخص می‌کند. پنبه محبوب ترین مواد حوله ای است. اما همه حوله‌های نخی یکسان ساخته نمی‌شوند. پنبه ترکی و مصری مرغوب بهترین، نرم ترین و جاذب ترین حوله‌ها را تولید می‌کند. حوله‌های نخی چه برای خود یا حمام بیماران داخل بیمارستان به آن‌ها نیاز داشته باشید، حوله‌های نخی چند کاره هستند و برای استفاده روزمره ایده‌آل هستند. و در مورد نرمی، حوله‌های بامبو به دلیل نرمی طبیعی مواد به یکی از لوازم اصلی حمام تبدیل شده‌اند. به عنوان مثال، حوله‌های کودک اغلب از بامبو ساخته می‌شوند. برخی از افراد مواد را ترجیح می‌دهند زیرا پایدارتر نیز هستند. حوله‌های بامبو همچنین می‌توانند ضد میکروب باشند، بنابراین اگر حمام شما پنجره یا تهویه خوبی ندارد، بهترین گزینه هستند. مسافران و علاقه مندان به ورزش معمولا به سراغ حوله‌های میکروفیبر می‌روند. آنها نه تنها سریع خشک می‌شوند و جذب می‌شوند، بلکه برخی از آنها ضد میکروبی هستند و نسبت به حوله‌های معمولی فضای کمتری را اشغال می‌کنند. سایر الیاف مصنوعی که اغلب برای ساخت حوله‌های حمام استفاده می شوند عبارتند از: نایلون، ابریشم مصنوعی و پلی استر. آنها معمولاً با پنبه ترکیب می شوند که آنها را نرم تر و نرم تر می کند. در حالی که این نوع حوله ها محکم و ماندگار هستند، به اندازه حوله‌هایی که از 100 درصد پنبه ساخته شده اند، جذب نمی‌شوند. کتانی پارچه دیگری برای قرار دادن روی رادار شماست. از گیاهان کتان تهیه شده و کاملاً محکم است. در حالی که حوله‌های کتان ممکن است بسیار نازک تر از حوله‌های پنبه ای به نظر برسند، کتان در واقع جذب بیشتری نسبت به پنبه دارد. به همین دلیل است که کتان پارچه ای بسیار عالی برای حوله‌های دستی می‌سازد.

حوله بیمارستانی

اندازه حوله حمام

محبوب ترین انواع حوله بیمارستانی و حوله‌های حمام معمولاً 27 در 52 اینچ هستند. این اندازه گیری‌ها بسته به سازنده و برند ممکن است چند اینچ متفاوت باشد. اندازه حوله دستی در محدوده 15×25 تا 18×30 اینچ است. حوله‌های دستی اغلب به اندازه کافی بزرگ هستند که به عنوان حوله مو نیز استفاده شوند. دستشویی و حوله صورت از همه کوچکتر هستند. مربع شکل، اندازه آنها 13×13 اینچ است. حوله‌های کودک معمولاً به اندازه حوله‌های صورت هستند، اما ضخیم تر و جاذب تر هستند. در طرف مقابل حوله های حمام با ابعاد 35×70 اینچ قرار دارند. آنها بهترین گزینه برای افراد بلند قد هستند. در حالی که این حوله‌ها بزرگ ترین نوع حوله هستند، به خاطر داشته باشید که خشک شدن آن ها کمی زمان بیشتری می برد. حوله‌های ساحلی در اندازه‌های مختلفی هستند، اما رایج‌ترین آن‌ها حدود 30 در 60 اینچ است. آنها کمی پهن‌تر و نازک‌تر از حوله‌های معمولی هستند و دارای طرح‌ها و طرح‌های مختلف هستند. انواع حوله انواع مختلفی از حوله‌های حمام وجود دارد که با کاربردهای خاصی ساخته می شوند. به عنوان مثال، ملحفه بیمارستانی بزرگ حمام برای کسانی که به دنبال گرمای اضافی بعد از حمام هستند، مناسب است. اندازه آنها به شما این امکان را می دهد که کاملاً خود را با آنها بپیچید. آنها همچنین یک گزینه عالی برای فصل زمستان هستند. حوله‌های بیمارستانی معمولی برای استفاده روزمره ایده آل هستند. آنها معمولا به اندازه ای بزرگ هستند که دور کمر یا نیم تنه شما بپیچند. آنها در مواد نرم، جاذب و محکم مانند پنبه و ابریشم مصنوعی عرضه می‌شوند.

مزایای حوله با کیفیت بیمارستانی

حوله‌های باکیفیت را به عنوان سرمایه ای برای بیمارستان خود در نظر بگیرید. حوله‌های حمام ساخته شده از پنبه درجه یک فوق العاده جاذب هستند و نرمی و راحتی فوق العاده ای را ارائه می‌دهند. حوله‌های با کیفیت ریزش نمی‌کنند و پس از شست و شو به صورت کرکی باقی می‌مانند. آنها به سرعت خشک می‌شوند که از رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها روی آنها جلوگیری می‌کند. حوله‌ها نیز بخشی از روتین مراقبت از پوست و بدن شما هستند. اگر از بیماری‌های پوستی یا چشمی رنج می‌برید و پوست حساسی دارید، مهم است که مجموعه‌ای از حوله‌های حمام را انتخاب کنید که به شما کمک می‌کند تا یک روال سالم، بدون میکروب و سموم را حفظ کنید. در این مورد، حوله‌های پنبه ای “تنفس پذیر” با وزن متوسط ​​بهترین گزینه هستند. حوله‌های حمام باکیفیت، ظاهر اقامتگاه 5 ستاره را به حمام شما می‌بخشند. آن‌ها باعث می‌شوند روال بعد از دوش گرفتن شما مانند یک تجربه اسپا لوکس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *