تهران، ساختمان پانامال

خیابان آزادی

شنبه تا چهارشنبه 9:00 - 17:00

بهترین ملحفه برای تخت بیمارستانی

اگر شما یک سالمند هستید که نیاز به کمک پزشکی در خانه دارید، به احتمال زیاد، ممکن است لازم باشد تخت سنتی خود را با تخت بیمارستانی تعویض کنید. تخت‌های بیمارستانی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربر را به حالتی راحت‌تر برسانند، پایین بیاورند. سالمندانی که از سوی مراقبان، پرستاران یا سایر کادر پزشکی حمایت می‌شوند، می‌توانند از ماهیت قابل تنظیم تخت بهره‌مند شوند. ملحفه‌های سنتی روی تخت‌های بیمارستانی قرار نمی‌گیرند. اگر سعی کنید از ملحفه‌ای با سایز متوسط ​​استفاده کنید، ملحفه احتمالاً کل تشک را نمی‌پوشاند و باعث می‌شود که آن از بین برود یا حتی پاره شود. خرید تخت بیمارستانی به این معنی است که شما همچنین باید روی ملحفه‌های مناسب سرمایه گذاری کنید.  در این نوشته می‌خواهیم درباره بهترین ملحفه برای تخت بیمارستانی صحبت کنیم.

چه اندازه ملحفه‌های تخت بیمارستانی موجود است؟

اندازه همه تخت‌های بیمارستانی یکسان نیست، به این معنی که همه ملحفه‌های آن‌ها هم اندازه نیستند. ابتدا باید نوع تخت بیمارستانی را که در حال حاضر دارید یا علاقه مند به خرید هستید مشخص کنید تا اندازه دقیق ملحفه‌های مورد نظر را بدانید.

ملحفه بیمارستانی

عرض

در حالی که عرض تخت بیمارستانی به طور متوسط ​​36 اینچ است (تقریباً به اندازه عرض یک تخت دو نفره معمولی)، برخی از گزینه‌های بزرگتر از جمله طرح‌های 40 و 50 اینچی در دسترس هستند. این تخت‌های بیمارستانی وسیع‌تر، راه‌حل‌های مناسبی برای بیماران چاقی یا دیگرانی هستند که به فضای اضافی نیاز دارند.

طول

تخت‌های بیمارستانی معمولاً 80 اینچ (کمتر از 7 فوت) طول دارند. برخی از مدل‌ها دارای تخته‌های سر و پاهای ضخیم تری هستند که می‌توانند 4 اینچ یا بیشتر به طول اضافه کنند. این طول غیر استاندارد به این معنی است که در حالی که بیشتر تخت‌های بیمارستانی تقریباً به اندازه عرض یک تخت دو نفره سنتی هستند، اما تقریباً همیشه بلندتر هستند. بنابراین برای یک تخت بیمارستانی با عرض 36 اینچ و طول 80 اینچ، ملحفه‌های معمولی دو نفره مناسب نیستند، اما ملحفه‌های دوقلو بسیار بلند (XL) مناسب هستند.

چه گزینه های پارچه ای موجود است؟

ملحفه‌ بیمارستانی به همان سبک پارچه‌هایی هستند که ملحفه‌های سنتی استفاده می‌کنند، به این معنی که شما گزینه‌های زیادی برای راحتی هر چه بیشتر بیمارتان دارید.

ملحفه‌های پنبه ای / پلی استر

ملحفه‌های بیمارستانی که در محیط های پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولاً از مخلوط پنبه-پلی استر ساخته می‌شوند. ترکیب پنبه و پلی استر مزایای زیادی دارد که آنها را به گزینه ای مناسب تبدیل می‌کند. آنها به راحتی قابل شستشو هستند، نسبتا راحت هستند و در مقایسه با سایر پارچه‌ها نسبتا ارزان هستند. این ترکیب از ویژگی‌ها، محبوبیت گسترده آنها را در امکانات پزشکی توضیح می‌دهد.

انتخاب‌های برتر برای ملحفه تخت بیمارستانی

در حالی که ترجیحات همه متفاوت است، سبک‌های خاصی از ملحفه‌های بیمارستانی وجود دارد که به‌ویژه نظرات بالایی را از مشتریان دریافت می‌کند. فاکتورهای مختلفی از جمله قیمت و جنس ملحفه‌ها را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند تعیین کنید کدام یک را بخرید. به خاطر داشته باشید که اگر در حال بهبودی پس از آسیب دیدگی هستید یا به طور کلی زمان زیادی را در رختخواب می‌گذرانید، احتمالاً می‌خواهید روی ملحفه‌های باکیفیت سرمایه گذاری کنید تا راحت باشید. از سوی دیگر، اگر تخت بیمارستان شما یک راه حل موقت است، انتخاب گزینه‌های کم هزینه می‌تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. حتی ممکن است بخواهید چند ملحفه بیمارستانی در مواد مختلف بخرید تا گزینه‌هایی داشته باشید. به عنوان مثال، ممکن است در تابستان از ترکیب پنبه/پلی استر استفاده کنید زیرا معمولا خنک‌تر هستند.

ملحفه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *