تهران، ساختمان پانامال

خیابان آزادی

شنبه تا چهارشنبه 9:00 - 17:00

اهمیت انتخاب ملحفه بیمارستانی مناسب

وقتی به ملحفه‌ بیمارستانی فکر می‌کنید، معمولاً می‌بینید که آنها به صورت مجموعه‌ای عرضه می‌شوند. این مجموعه‌ها می‌تواند شامل مواردی مانند ملحفه‌های تخت، ملحفه های نصب شده، پتو و روبالشی باشد. تنوع بسیار زیادی از انواع پارچه وجود دارد. دانستن اینکه چه چیزی برای شما یا کسب و کار شما بهترین است ممکن است سخت باشد. با این حال، ملحفه‌های عمومی باید بر اساس نحوه استفاده متفاوت باشند. به عنوان مثال، ملحفه‌های پنبه ای به دلیل دوام، مقرون به صرفه بودن و شستشوی آسان محبوب هستند. بیمارستان‌ها باید پارچه مناسب را بر اساس نحوه ارائه بهترین خدمات به بیماران خود انتخاب کنند.

ملحفه بیمارستانی

پارچه ملحفه بیمارستانی

وقتی صحبت از ملحفه‌های بیمارستانی می‌شود، تمیزی اولویت اول است. بیماران باید خیالشان راحت باشد که با بستری تازه و با کیفیت در حال شفا و بهبودی هستند. تمام کارهایی که کارخانه‌های تولید پارچه ملحفه برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهد را بررسی می‌کنیم. بسیاری از بیماران مجبورند زمان قابل توجهی را در رختخواب در بیمارستان بگذرانند. داشتن پارچه ملحفه بیمارستانی مناسب بیشترین راحتی را در مواقع استرس و ناراحتی فراهم می کند و همچنین به جلوگیری از هرگونه عارضه کمک می کند. این نوع پارچه ملحفه‌هایبیمارستانی رایج و کاربردهای آنها را که در حال حاضر توسط  کارحانه های این نوع پارچه ملحفه‌ها ارائه می‌شود، بررسی کنید:

یک ملحفه کوچک که روی یک تشک قرار می‌گیرد. این ملحفه توسط مراقبان استفاده می‌شود تا راحت تر بیماران را به موقعیت‌های مختلف منتقل کنند تا از زخم‌های فشاری که از ماندن طولانی مدت در یک نقطه ایجاد می‌شوند جلوگیری شود. جنس ملحفه می تواند مخلوط پنبه، یکبار مصرف یا پلاستیک باشد. روبالشی بیمارستانی، مانعی بین بیمار و بالش است. روبالشی‌ها با دور نگه داشتن آلرژن‌ها، کپک‌ها، کنه‌های گرد و غبار و ساس‌ها به افزایش عمر بالش بیمارستانی کمک می‌کنند. ملحفه تخت بین بیمار و پتو یا راحتی قرار می‌گیرد. ملحفه‌ها که برای راحتی آن استفاده می‌شود، باید به درستی اندازه شود تا از عوارض جلوگیری شود. خیلی کوتاه است و ممکن است ملحفه زیر بیمار جمع شود و باعث تحریک شود. خیلی طولانی است و می تواند به یک خطر زمین خوردن تبدیل شود. ملحفه‌های بدون لکه از نظر بهداشتی و بهداشتی، بخش مهمی از سفر بهبودی بیمار شما است. ما مطمئن می‌شویم که شما همیشه به اندازه کافی کتانی تمیز و راحت در دسترس داشته باشید، حتی با نوسانات استفاده. پارچه‌های با کیفیت همچنین از حفظ ظاهر و تصویر برند حرفه ای در طول دوره درمان پشتیبانی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *