تهران، ساختمان پانامال

خیابان آزادی

شنبه تا چهارشنبه 9:00 - 17:00

چند نکته در موررد اتاق‌های هوشمند بیمارستان

 اتاق‌های هوشمند بیمارستان طراحی سنتی اتاق بیماران را مختل می‌کند. آنها همچنین تجربه سنتی بیمار را تغییر می‌دهند. تجربه سنتی بیمار تجربه ای است که در آن بیمار کنترل یا گفتن بسیار کمی بر هر چیزی که مربوط به محیط اتاقش است دارد. و بیمارستانی که در به حداکثر رساندن تمام پول‌هایی که یک بیمارستان در سیستم‌های مختلف خود سرمایه گذاری کرده است، کار خیلی خوبی انجام نمی‌دهد. اتاق‌های هوشمند بیمارستان، قابلیت‌های بسیاری از پلت‌فرم‌های فناوری بیمارستان را گرد هم می‌آورند تا تجربه‌ای یکپارچه و کارآمد برای بیمار ایجاد کنند. هیچ دو اتاق هوشمند مانند هم نیستند، دلیل خوبی دارد. سارا هیث، سردبیر Patient Engagement HIT، می‌نویسد: «بهترین اتاق‌های بیمارستان دیجیتال با در نظر گرفتن جمعیت بیماران خاص یک بیمارستان طراحی شده‌اند، و دارای ابزارهای مختلفی هستند که تجربه مراقبت را برای آن جمعیت‌شناسی بهتر می‌کنند».
بیمارستان هوشمند

اتاق هوشمند بیمارستان

با این حال، صرف نظر از ترکیب بیمار، بیمارستان‌هایی که تجربه بیمار، ایمنی بیمار و کارایی عملیاتی را در اولویت قرار می‌دهند، می‌توانند انتظار داشته باشند که اتاق‌های هوشمند چندین مزیت حیاتی برای کسب‌وکار ارائه دهند. در اینجا پنج دلیل برای استفاده از اتاق‌های هوشمند بیمارستان آورده شده است.
  1. بیماران از کنترل بیشتری بر محیط اتاق خود لذت می‌برند: مطمئناً رفتن به بیمارستان مانند اقامت در هتل نیست. اما هر چه یک بیمارستان بیشتر بتواند تجربه ای متمرکز بر مصرف کننده ایجاد کند، بیماران شادتر هستند. فناوری اتاق هوشمند بیمارستان، بیمار را در کنترل بیشتری بر محیط خود قرار می دهد – به همان روشی که در محیط اتاق هتل انتظار دارند. با ادغام دیجیتالی سیستم HVAC و خانه‌داری بیمارستان با تلویزیون هوشمند بیمار، بیمار می‌تواند شخصاً دمای اتاق را کنترل کند، پرده‌های پنجره‌ها را بالا و پایین کند، پتو یا بالش بیمارستانی اضافی درخواست کند یا سرویس غذا سفارش دهد.
  2. بیماران نیاز کمتری به بلند شدن از رختخواب دارند، کاهش افتادن: زمین خوردن بیمار هم برای بیمار و هم برای بیمارستان هزینه بر است. آژانس تحقیقات و کیفیت مراقبت‌های بهداشتی تخمین می زند که سالانه بین 700000 تا 1000000 بیمار در بیمارستان های ایالات متحده بستری می‌شوند. می‌گوید یک سوم آن‌ها قابل پیشگیری هستند. یکی از راه‌های کاهش زمین خوردن، کاهش دلایلی است که چرا بیمار باید از رختخواب خارج شود. اتاق‌های هوشمند بیمارستان دقیقاً این کار را انجام می‌دهند و بسیاری از کارهای معمول را در هنگام خواب در دستان بیمار قرار می‌دهند. برای خاموش کردن چراغ یا تنظیم ترموستات نیازی به بلند شدن نیست. با توانمندسازی بیمار برای انجام کارهای ساده از روی تخت، بیمارستان‌ها احتمال سقوط را کاهش می‌دهند.
  3. بیمارستان‌ها از سیستم‌های IT موجود بهتر استفاده می‌کنند: بیمارستان‌ها برای برآوردن الزامات نظارتی و ارائه سطوح بالاتر مراقبت، سرمایه گذاری زیادی روی فناوری می‌کنند. نه تنها سوابق پزشکی الکترونیکی و پلتفرم‌های رایانه ای نقطه ورود سرمایه گذاری دلاری زیادی دارند. بیمارستان‌ها همچنین منابع مالی و کارکنان فناوری اطلاعات قابل توجهی را در بسترهایی مانند سیستم های پذیرش، ترخیص و انتقال (ADT) قرار می‌دهند. نرم افزار خدمات غذایی; سیستم‌های اتوماسیون ساختمان/سیستم‌‌های HVAC؛ سکوهای خانه داری؛ قابلیت‌های تماس پرستار. ایجاد قابلیت همکاری این سیستم ها به آنها اجازه می‌دهد تا به طور موثر داده ها را به اشتراک بگذارند، از جریان های کاری پشتیبانی کنند که بهره وری کارکنان را افزایش می دهد و اطمینان حاصل می کند که بیمارستان از سرمایه گذاری‌های فناوری اطلاعات خود به بیشترین میزان ممکن استفاده می‌کند. اتاق هوشمند بیمارستانی که EMR را در تخته سفید اتاق بیمار ادغام می‌کند، ارتباط بیمار را با کمترین مداخله پرستار بهبود می‌بخشد. یک اتاق هوشمند بیمارستانی که سیستم HVAC را با تلویزیون هوشمند تعاملی ادغام می‌کند، می‌تواند شش رقم در هزینه انرژی در یک سال صرفه‌جویی کند. ادغام بین ADT و تلویزیون هوشمند تعاملی می‌تواند زمان چرخش تخت را افزایش داده و زمان انتظار برای پذیرش بیماران را 30 دقیقه کاهش دهد. و نرم‌افزار خدمات غذایی خود را در اتاق هوشمند ادغام کنید و پرستاران شما می‌توانند حداقل پنج ساعت در ماه از زمانی که زمانی صرف سفارش‌های غذای بیمار می‌کردند، بازگردند.
  4. ارتباط بیماران و ارائه دهنده بهتر است: به طور مداوم، شکایت شماره یک بیماران از بستری شدن در بیمارستان، عدم ارتباط است. ویژگی‌های اتاق هوشمند مانند تخته‌های سفید دیجیتال و اعلان‌های فشار شخصی‌شده تلویزیون تعاملی، بازی ارتباطی را تغییر می‌دهد. این ابزارها با EMR و سایر پلتفرم‌ها ادغام می‌شوند تا داده‌ها و اطلاعات قابل استفاده، قابل درک و بیمار محور را مستقیماً در دستان بیمار قرار دهند. بدون ترک تخت، بیمار و خانواده می‌توانند نتایج آزمایش و اطلاعات سلامت شخصی خود را مشاهده کنند، داروها را مطالعه کنند، فیلم‌های آموزشی در مورد وضعیت و مراقبت خود را مشاهده کنند. آنها همچنین می‌توانند برنامه ترخیص و چک لیست خود را در تلویزیون، مانیتور کنار تخت یا تبلت بررسی کنند. قرار دادن تمام این اطلاعات به طور مستقیم در دستان آنها به مواردی می‌پردازد که بیماران می گویند برای ایجاد یک تجربه بهتر مهم هستند. و پرستاران را آزاد می‌کند تا زمان بیشتری را در کنار تخت برای پاسخ دادن به سوالات و ارائه ارتباطات شخصی که برای بیماران مهم است داشته باشند.
  5. پرستاران خستگی کمتری از تماس پرستار دارند: در یک اتاق بیمارستان سنتی، دکمه تماس پرستار راه نجاتی برای تمام نیازهای بیماران – سفارشات غذا، تغییرات دما، نظافت خانه و درخواست‌های متفرقه – و البته نیازهای واقعی مراقبت از بیمار است. اتاق هوشمند بیمارستان راهی اثبات‌شده برای خارج کردن پرستار از درخواست‌های بیماران غیر بالینی و کاهش خستگی ناشی از تماس پرستار است. یکی از بیمارستان‌های کالیفرنیا دریافت که طی یک دوره یک ساله، بیماران 123000 بار از ویژگی‌های اتاق هوشمند آن برای تنظیم دمای اتاق خود استفاده کردند. این به معنای 337 تماس کمتر پرستار در روز است.

اتاق بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *